wtorek, 26 maja 2020

Blog hop



Witajcie Kochani.
Mamy dziś wyjątkowy dzień, każdy o tym wie... 
Szczególny dzień dla każdej z nas.
 W tym wyjątkowym dniu mamy dla Was zabawę razem z Klubem Twórczych Mam i projektantkami z Klubu.
 Więc serdecznie zapraszamy do wspólnej zabawy.
Zabawa polega na odgadnięciu haseł i rozwiązaniu krzyżówki. Naszymi hasłami są nazwy kwiatów. Moje hasło znajduje się pod numerem 2.

 Tak wygląda krzyżówka:


 Pierwsza i ostatnia nazwa znajduje się na blogu KTM tutaj, natomiast pozostałe hasła znajdziecie na blogach projektantek KTM. 

Moim hasłem są o te o to słoneczne kwiaty :


 Drogi czytelniku przywędrowałeś do mnie z KTM,
kolejne hasło znajdziesz na blogu Moniki tutaj
Na blogu Moniki znajdziecie link do kolejnej projektantki, która z kolei skieruje Was do następnej itd. Na koniec wrócicie do bloga KTM. Zbierzcie wszystkie hasła, które doprowadzą Was do hasła głównego krzyżówki. Pozostawcie ślad swojej obecności na blogach projektantek w postaci Waszego komentarza.

Na osoby, które prawidłowo rozwiążą krzyżówkę i podadzą główne hasło czekają nagrody. Wystarczy, że zrobicie wpis z rozwiązaniem zabawy na swoich blogach, stronach internetowych, fb itp.
Aby zdobyć nagrodę od naszych sponsorów zostawcie link do Waszego wpisu na blogu, czy Waszej stronie internetowej, fb itp. w żabce w tym wpisie. Wasz wpis powinien zawierać rozwiązanie krzyżówki. Natomiast na blogach projektantek również czekają  nagrody niespodzianki. Wystarczy zostawić tam komentarz z chęcią odebrania tej nagrody.
Nagrodą ode mnie będą dwie  książki, które były recenzowane na blogu KTM tutajtutaj




 Dodatkowo dla osoby, która się zgłosi po nagrody ode mnie zrobię dla niej kartkę w formie DL na dowolną okazję.
Na sam koniec zapraszam Was jeszcze na piosenkę Majki Jeżowskiej "A ja wole moją Mamę"  tutaj
tym samym każdej z Was życzę wszystkiego Najlepszego w tym szczególnym dniu. 
Miłej zabawy Kochani.
Pozdrawiam Was.
Sandii :)



60 komentarzy:

  1. Super pomysł na zabawę. Ponieważ książek nigdy za wiele to oczywiscie te też chętnie przytulę. Kasia Łabędź (https://www.facebook.com/profile.php?id=100013303839939)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zabawa, zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zabawa, chętnie się zapiszę i odwiedzę Wasze blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zabawa. Oczywiscie jeśli szczescie mi dopisze chętnie przygarnę ksiązki. A swoja droga niedawno słuchałam właśnie tej piosenki Majki. Pozdrawiam serdecznie☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avh no i oczywiście wszystkiego co najlepsze☺

      Usuń
    2. Super podoba mi się to,że tylu osobom się podoba ta zabawa. Majkę Jeżowską bardzo lubimy wraz z dziećmi. Każdy ma szanse hihi <3.Pozdrawiam .

      Usuń
  5. Super zabawa. Biorę udział :) Chętnie przeczytam powieść Tim'a Lebbon'a , bo na film nie miałam odwagi pójść

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że zabawa się podoba. Na filmie w kinie tez nie byłam, ale dopiero po premierze obejrzałam film <3 <3, książka jest fajnie napisana :). Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Super zabawa, biorę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie takie zabawy,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię czytać, więc chętnie przeczytam i te, nowe dla mnie, książki. Ja jako mama szczególnie dziękuję za życzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez bardzo lubię czytać książki <3 <3 . Bardzo proszę <3.

      Pozdrawiam <3.

      Usuń
  9. Na początek powiem cześć! Fajnie, że przy okazji takiej świetnej zabawy mogę Cię odwiedzić :) Kwiatki są śliczne, no ale to kwiatki więc to oczywiste ;)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! I ja dołączam do zabawy :) i skaczę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajnie! Lubię czytać i scrapować , więc bardzo chętnie się przyłącze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna zabawa. O matko! Jak ja dawno nie przeczytałam żadnej książki "dla dorosłych". Scrapowanie tak mnie pochłonęło, że brakuje mi czasu na inne przyjemności:) Jedyne książki, ktore obecnie czytam, to bajki i opowiadania dla dzieci, bo czytam je razem z moją 8 letnią córką, tzn. raz ona mi je czyta do snu, a raz ja jej czytam🙂Zależy, która z nas jest bardziej śpiąca😉.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam hyhy , mnie pochłoneło mediowanie do reszty <3. Czytanie u mnie różnie hah, dość często biorę ze soba książki i czytam jadąc do pracy, w domu jedynie wieczorem, ale nie zawsze mam ochotę aby czytać po całym dniu...

      Usuń
  13. Fajna zabawa, z chęcią biorę udział :) taka kartka od scraperki to by było coś :) do tego książki 👌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super cieszę się bardzo <3 <3 i powodzenia życzę <3

      Usuń
  14. Fantastyczna blogowa zabawa :) A książki lubię czytać:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem szczęśliwa, że zabawa się podoba <3 równiez pozdrawiam <3

      Usuń
  15. Super zabawa, z przyjemnością stanę w kolejce po książeczki :) hopsam dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mhhh moje najulubieńsze kwiaty 💚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię bardzo słoneczniki, są pozytywne i przypominają słońce.

      Usuń
  17. Miałyście super pomysł na zabawę :).

    Z chęcią zgłaszam się po książki :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zabawa, która sprawiła, że zajrzałam na Twojego bloga. Z przyjemnością do niej dołączam do wspólnego skakania po blogach. :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że odwiedzilas mojego bloga i zapraszam częściej 😍. Powiedzenia życzę 😍😍😍

      Usuń
  19. Świetny pomysł ze zorganizowaniem tego bloghopa dla uświetnienia dnia mam :)
    A tak na marginesie to przypomniało mi się, że w dzieciństwie strasznie żałowałam, że moja mama nie ma "włosów jak atrament" 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że BlogHop się podoba 😍😍😍. Hihi moja akurat miała 🙈🙈😍😍.

      Usuń
  20. Przyłączam się i skaczę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna zabawa i świetne nagrody. Zapisuje Twoje hasło i skaczę dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo satysfakcjonujące,że zabawa się podoba 😍 pozdrawiam i powodzenia życzę 😍😍😍😍

      Usuń
  22. Lubię książki, więc sobie poskaczę.
    Może te książki będzie dane mi przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie że są osoby, które lubią książki tak jak ja pozdrawiam i powodzenia życzę 😍😍

      Usuń
  23. uwielbiam kwiaty- słoneczniki też:-D dziękuję za wspólną zabawę w KTM i skaczę dalej :-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam słoneczniki 😍😍choć ogródka nie mam 🙈 pozdrawiam i powodzenia życzę 😍

      Usuń
  24. Chyba jestem na szarym końcu. Lubię książki i krzyżówki, więc idę w odwiedziny dalej szukać kwiatów:) Pamiętam tę piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Znalazłam Cię i Twoje słoneczniki. Bardzo je lubię. Chociaż w ogrodzie nie mam ani jednego. Pozdrawiam.
    Hop-hop.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja żałuję że nie mam ogródka, bo na pewno słoneczniki były by jego częścią 😍😍 pozdrawiam i powodzenia życzę 😍😍

      Usuń
  26. No to przyskoczyłam z bloga KTM, książkę mogłabym poczytać, no i skaczę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super 😍 pozdrawiam i powodzenia życzę 😍😍😍

      Usuń
  27. SUPER ❤️ zabawa ❤️ takie
    skakanie z 🌺 kwiatka na kwiatek🌸
    😍
    Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah bardzo się cieszę , że takie skakanie przypadło Tobie do gustu 😍😍😍 pozdrawiam i powodzenia życzę 😍😍😍

      Usuń
  28. Bardzo lubię takie skoczne zabawy:)
    A książeczki już znam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi to świetnie 😍pozdrawiam i powodzenia życzę 😍😍😍

      Usuń